November 7, 2011

SERABUT SERABUT

hari hari aku
takde orang laen ke na kene marah ?
aku ni tempat kau beleber ekk ?
dah lah mulut kau macam sial
makan dalam giler ayat

aku dah tak rasa aman sekarang .
aku ade perasaan jugak oke
selagi aku boleh sabar aku sabar
tp sabar aku ada tahap jugak
kalau aku meletup
aku tak kesah dah apa nak jadi 

kalau aku menjawab kau marah 
kalau aku diam kau lagi marah 
dah tuh kau nak suruh aku buat apa ?
Aku tak paham la kau ni 
tolonglah jangan marah marah kat aku 
pegi la marah kat orang lain 
ak gerenti kalau kau marah marah kat orang lain 
ada kau kene tikam laju laju -,-"

kau kene jaga hati orang lain juga 
jangan fikir kau punya tension je 
kau igt dengan cara kau marah marah orang
boleh hilang kau punya tension
sampai kera berekor dua pun takkan hilang
BODOH



conclusion : jangan na marah marah ta tentu pasal , nanti penumbuk penyepak naik jangan salahkan sesiapa

2 comments: